2009年1月27日星期二

開年飯 (一):梅菜炆豬肉

        今日係大年初二,阿馳必定會同女朋友一齊返嚟食開年飯,因為食完飯之後佢哋要趕出去同伯伯拜年同睇煙花,所以我就煮咗幾個簡單快手餸。首先就第一時間整定個需時較長餸,就係梅菜炆豬肉,炆落咗之後先至準備其他餸,咁就可以慳番啲時間喇!



材料:
枚頭半肥瘦豬肉
梅菜
蒜茸


調味料:
生抽
老抽
紹酒


        細個果陣時,如果我同阿馳唔聽話,媽咪就會話:「係咪要同你哋 "開年" 呀!」意思即係要 "滕條炆豬肉",今年媽咪雖然唔喺,無咗 "滕條炆豬肉",但係我就自己炮製咗呢個梅菜炆豬肉。


        原本應該係用五花腩嘅,但係去到超市肉枱時,拎起咗盒五花腩幾次,最終都係放番低,因為真係過唔到自己個過,眼見肥膏佔三份二,瘦肉佔三份一,心諗:點食得落呀!見放隔離有隻叫做枚頭半肥瘦豬肉,肥膏只佔約四份一至五份一,於是就問吓肉枱個阿姐:「啲枚頭半肥瘦豬肉可唔可以用嚟炆 o架?」阿姐話:「可以,用嚟炆冬菇都得 o架!」聽完之後即刻放下心頭大石,於是快快手揀咗兩盒就去買其他嘢。


        豬肉買咗返嚟之後,洗乾淨就要汆水,去除過多油脂,之後沖凍水、切件備用;梅菜先用水浸半個鐘,出啲鹹味,之後就洗乾淨、切粗粒。燒熱油鑊,爆香蒜茸後,落豬肉炒幾炒,之後贊酒,炒多兩炒就加水,加調味料,中火煮至水滾後就落埋梅菜,然後用最細火慢慢炆,炆到豬肉腍就 OK,如果見汁多的話,可以將火較番大,煮一煮乾啲汁,咁就完成喇。


        我同佢哋講,好好慢慢品嚐呀,今次係我破天荒煮肥豬肉你哋食,再無下次 o架喇,而且又好麻煩,用眉毛鉗將啲豬毛逐條慢慢抆出嚟,好似萬寧個廣告咁,個阿媽樁低身慢慢剁魚肉同抆魚骨,所以要好好珍惜!佢哋三個都話好好食,但係就諗都無諗過,居然係位女仕食得最多! 因為佢話佢特別鍾意食梅菜喎!不過就鹹啲,但就好送得飯,所以成煲都食得哂,淨係剩番少少梅菜咋!


沒有留言:

發佈留言