2009年1月13日星期二

團年飯 (二):冬菇蠔豉海參炆雞

        由細到大,呢個餸係每次做節食飯都會煮,我諗係因為除咗有 "藉口" 食好,會煮海參、蠔豉之外,就係媽咪覺得意頭好卦,有 "生財" ( 生菜 )、"金錢" ( 冬菇 )、"好市" ( 蠔豉 )、"橫財" ( 豬橫脷 ),所以我都秉承呢個傳統,每逢團年或初二開年,我都必定會煮番呢個餸。最衰依家好難買到真發菜 ( 其實都唔係難嘅,捨得俾錢咪有囉!),如果唔係,我就會跟足媽咪一樣落埋發菜,咁就會多樣 "發財 " 喇!



材料:
冬菇
蠔豉
海參
黃耳

豬橫脷
唐生菜
蒜茸


醃料:


生抽
胡椒粉
紹酒
粟粉
麻油


調味料:


老抽
蠔油
紹酒

麻油


        呢碟係醃好嘅雞、發好嘅海參同洗淨豬橫脷。


 



        呢碟係洗淨嘅冬菇、蠔豉同汆咗水嘅黃耳。


 


        雞洗乾淨、瀝乾水,用抹手紙索乾水份後,用醃料醃好備用;冬菇浸透,去蒂、洗淨 ( 今次試吓學阿蘇用粟粉洗,睇吓會唔會 "令" 身);蠔豉用熱水浸軟後洗淨備用,海參係媽咪知道自己就快要離開我哋時,親自督師教路點樣發海參,等我之後可以自己隨時煮食,所以發定好多放喺冰箱,我只需係冰箱攞番出嚟解凍,洗淨後用薑蔥汆水,之後切件;黃耳用水浸透發大後,剪去底部硬木,洗淨汆水備用;雞洗乾淨後,用醃料醃一個鐘;豬橫脷切去底部中間白色組織,洗淨備用;唐生菜洗淨備用。


        燒熱真空煲內鍋,落油、爆香蒜茸,跟住落雞兜炒幾吓後就贊酒,之後加埋蠔豉、海參同豬橫脷,兜多兩兜,再放埋剩低嘅材料落去,加水及調味,煮到啲汁大滾後,轉細火炆一陣,之後再用番大火滾起就放落真空煲度,食飯前拎番出嚟煲多一陣,跟住灼埋啲唐生菜墊低,將啲舀喺面,咁就攪掂喇!


        味道啱好,香噴噴,聞到味就好有做節 feel,生菜又索哂啲汁,好味!


沒有留言:

發佈留言