2009年1月5日星期一

繼續吉之島入貨

        吉之島咁快又做多次減價?好,繼上次俾明仔話我 "黑仔" ,買咗一轉貨補番數之後噚日我又再入貨,實行拉上補下,拉勻哂幾次嘅價錢,等自己個心好過啲,呵呵! 當然,我梗係有實際需要先至買啦,唔會因為要令自己個心好過啲而盲目咁去買嘢,咁就仲錢,right?



        唔知點解今次特別多人哩,塞到個場滿哂人,你撞我我撞你,好鬼死迫,好彩我心裡有數,預先 plan定要買嘢,一入到去就搵我要買嘢,買完就即刻離開現場,費事喺度慢慢迫


        其實呢次個主角係支麵粉棍,因為唔係間間 $10 店都有得買,所以上次減價都買唔到,呢次全部其實都係喺將軍澳店買嘅,但係就偏偏無呢支麵粉棍,所以都係返到入嚟屯門店先至買到咋!凍水壺就買嚟放凍飲喺雪櫃,因為之前用果個飲品樽樽口太細,唔可以徹底洗乾淨果樽裡面,所以之前裝完豆漿後發咗霉就掉咗 lu。膠盒就特登買嚟裝牛油嘅,而果個一套 3 件嘅小型食物盒就買嚟當模用,貪佢形狀特別,遲啲夏天整 mousse、pudding 同 jelly時,就用佢嚟做模。


沒有留言:

發佈留言