2009年1月20日星期二

美亞開倉


        星期日喺將軍澳教完琴之後,搭巴士去牛頭角轉車返屯門時,見到美亞張開倉減價 poster,見反正之後都無嘢做,就 "貢" 上去八吓,睇吓會唔會有電子磅買。電子磅就冇得賣啦,煲就大把,不過我就唔會買啦,學媽咪話齋,美亞啲煲個個都識 "噴水" 嘅,當水或食物煲滾時,啲水蒸氣實會喺煲身同煲蓋之間嘅罅隙積聚,到積無可積時就噴哂出嚟,攪到個爐頭濕哂,好鬼煩,所以對佢出品嘅煲同鑊就唔係咁欣賞。我反而掃咗幾件廚具。



        呢 3樣就通通 $10件,抵玩啦!個蒸架係由我媽咪之前開始搵,搵到依家先至搵到一個咁大 size,一般舖頭都冇咁大個賣 o架,除咗可以用嘢之外,遲啲仲可以用嚟做焗蛋糕嘅放涼架 o添!個大匙羹就買嚟方便舀沙律、通粉或多汁餸,蛋糕鏟就唔駛講都知用嚟做乜啦。


 



        個批皮器同餅模就賣 $15,壓薯蓉器就賣 $19,因為我好多時都會整焗薯蓉,因為連我老豆唔鍾意食西式嘢都話好食,又簡單,加上上次 Louisa咗我整個好好食嘅薯蓉沙律,到夏天我一定會成日整嚟食,以後就唔駛再用隻叉慢慢壓爛,慳番啲力。之於個餅模就買定嚟整曲奇同 scone,希望個新微波爐快啲送到嚟啦!


 


沒有留言:

發佈留言