2009年1月7日星期三

命運

        真係一得就必一失,命運已經為你安排好,為乜仲要強求呢!

        噚日搭 48X去馬鞍山教 Louisa 時,居然唔識得喺城門隧道前個轉車站轉 40X,仲 "懶醒" 咁提自己唔駛落車轉車呀,唔知係自己老人癡呆又發作呀,以為自己坐緊 43X直去馬鞍山,定係隔咗一個禮拜無去到就即刻唔記得有轉車呢會事呀,定係啱接完 Louisa 同 Gordon 個電話後已經到咗城隧轉車站,個心仲未 "平伏",思想未清晰呢!出咗隧道咗沙田後,見架車駛入新城市廣場底果個巴士站時都仲未 "醒水",仲諗住梗係前面有交通意外要改道,就係呢個時候,先至突然 "登" 一聲,醒起自己搭緊果架係 48X,要之前轉車,咁唯有即刻落車,再轉其他巴士或火車入番馬鞍山囉!


        原本喺城隧轉車站轉車只需補多 $0.9,依家就要俾 $5.2 搭巴士入去,洗多嘅錢啱好等於星期日去吉之島買嘢折嘅錢,你話我係咪真係好似之前篇 blog 咁講,打破唔到宿命哩!

        唔緊要啦,媽咪每次見到我有舊學生唔學琴,攪到唔開心果陣時,都會咁樣安慰我:「點解你要覺得每次有新學生學琴,總會有舊學生走,攪到收入根本無增加到,你應該掉番轉諗,個天已經對你好好 o架啦,知你將會有學生走,依家就俾定一個新生你補上。」將佢變成:「個天已經對你好好 o架啦,知你會唔記得轉車蝕錢,依家咪俾定你買嘢有折,補番條數囉!」


        諗到呢度,我個心就即行舒服咗,放低咗。如果以後再遇到任何唔開心嘅事都有媽咪安慰我、鼓勵我就好喇!


沒有留言:

發佈留言