2009年1月27日星期二

開年飯 (三):柚子芥茉麥片雞翼

        上次食過南乳麥片雞翼後,到依家仲好回味,加上又想試吓 "新屎坑" 嘅薄脆烘烤功能,所以決定整呢個餸,再者,放咗入爐後就唔駛理佢,等佢喺裡面自動焗熟,慳水慳力,一舉兩得!



材料:
雞翼
雞蛋
麵粉
即食麥片


調味料:
檸檬皮茸
七味粉
混合香草


醃料:
柚子蜜
英式芥茉


        雞翼洗淨後,用抹手紙索乾水份,然後用醃料醃好,最好醃過夜,咁就更加入味;雞蛋拂成蛋液備用;麥片同所有調味料撈勻。將雞翼兩面先撲上麵粉,之後蘸蛋液,最後放入麥片中,黏滿麥片就 OK 喇。烤盤先鋪上錫紙,排好雞翼後就放入焗爐內,選擇薄脆烘烤功能,用200度焗約 15分鐘就攪掂。


        分次用焗爐焗比上次用烤爐焗更加原汁原味,因為用烤爐焗時,到熟之後會出汁出油;但今次就唔會咁樣,所以焗熟咗都唔知,我覺得有少少熟過頭,我老豆都話一啲都唔覺得油膩,仲脆過上次,可能呢個就係熱風烤焗加石英管烘脆嘅好處啦!


1 則留言:

  1. 好介紹呀~等我有時間試下先~
    [版主回覆01/28/2009 12:55:00]        係呀,幾得 o架,如果麥片調味得好,好似食緊 KFC 啲炸雞咁 o架 !而且又健康好多,因為唔係用油炸呀嘛!

    回覆刪除