2009年1月3日星期六

鳳梨酥 & 香柚蜂蜜蛋糕

        早前 Louisa 去台灣出差,買咗好多蛋糕返嚟,主要都係蜂蜜蛋糕類,佢就送咗盒鳳梨酥同香柚蜂蜜蛋糕俾我做手信。




        香柚蜂蜜蛋糕喺佢屋企已經先食為快,不過同平時食到嘅蜂蜜蛋糕唔係好同,食落好粗嚡,唔似一般果啲好鬆、好軟、好滑嘅感覺,於是我就好奇問 Louisa 盒蛋糕係咪開咗好耐,但係佢話係果日朝頭早先至開,跟住我就睇啲成份,原來落咗麥芽,可能攪到個蛋糕咁嘅 "真兇" 就係佢啦!       





        呢盒就係鳳梨酥,個包裝好靚,同個封盒包裝紙完全唔同 style,高級好多。我俾咗兩舊 Lily,自己都未食呀,不過都唔慌難食得去邊啦!Louisa 買得都唔差,況且我又好鍾意食鳳梨酥,所以應該唔會失望嘅,如果真係好唔掂我就後補 comment 啦。我曾經都諗過自己整鳳梨酥 o架,不過因為無焗爐,所以都係得個諗字,希望個多功能微波爐快啲送到啦!


1 則留言:

  1. ○●↗~~**吳尊Ella超級粉絲**~~○●↗2009年1月3日 下午6:24

    可唔可以o黎我個blog回應呀? 唔該哂~ (唔好淨係留"CM"2個字ar~ THANKS~)
    [版主回覆01/03/2009 18:49:00]    Oh, why should I reponse to your blog?

    回覆刪除