2009年1月25日星期日

變頻式微波爐

        好開心呀,新微波爐卒之趕及新年前送到啦!



       吓佢個外型幾靚!不過就大舊啲,佔好多位啊!


 



        內壟都好大,最好就係唔再需要個轉盤,慳咗好多位,可以放隻大嘅碟入去。


 



        哎喲,穿崩,連我對玉手同部相機都上埋鏡o添!


        呢個微波爐有好多功能 o架,除咗本身微波功能外,仲可以用蒸氣、烘焗、燒烤、發酵同整果醬等等,亦可以混合配搭各個功能,真係好方便,係出邊電器舖賣 $3,500 - $3,900,但係我依家只需 $2,270 咋,因為用 credit card 啲積分加錢換嘅,所以慳咗好多。如果唔係因為上年用哂啲年資折扣 quota,我仲可以只需一半積分 o添咋!不過唔緊要啦,反正我啲積分都多到嘥。


        呢個禮拜比較得閒,可以試吓用嚟焗蛋糕囉!


7 則留言:

  1. 我又想換番個,請問是那間bank,要幾多積分?thx
    [版主回覆03/01/2009 00:29:00]        HSBC呀,不過依家已經無得再換 lu,因為 09 catalogue 已經無 咗呢款兜微波爐喇!

    回覆刪除
  2. 話,你成日碌卡架?我 d  hsbc 分上年換左酒店飲食 coupon 就無晒 lu
    [版主回覆08/12/2009 23:59:00]        係呀,我習慣 咗用 credit card,買乜都碌 card,就算去超市買幾蚊雞 嘢都碌 o架!不過要換到呢個微波爐就梗係唔可以單靠買 嘢啦,係用 嚟交保險、電費、水費、差響、煤氣 …… 咁先至可以儲到好多分,仲要有 50% 年資獎賞先至換到咋!

    回覆刪除
  3. 呢部好野喎
    係咪新出O個陣賣4K幾O個部?
    [版主回覆10/28/2009 00:46:00]         新出時賣幾錢唔記得喇!不過就真係好貴!         佢真係好好用 o架,我個 friend 聽到我講,都即刻買番部,之後仲買多部擺 喺公 司 o添!

    回覆刪除
  4. 我個FD老公O係P記做, 買9百蚊咋
    [版主回覆10/28/2009 00:56:00]        係呀,我個 friend 第一部都係 $900 咋,不過其實係「吉之島」陳列貨品,仲壞壞 哋,所以隔幾日已經叫「信興」師傅上 嚟 check!

    回覆刪除
  5. 佢都係陳列品, 外殼有少少花, 不過冇咩所謂 但我都係用慣傳統簡單焗爐多D^^
    [版主回覆10/28/2009 14:04:00]         嘩,做乜幸福蠍妳變 咗身 o架,差 啲唔認得妳 o添!         不過無所謂啦,用到就得啦!         因為我除 咗貪個爐有蒸氣功能,可以焗歐陸麵包時方便 啲之外,最重要係唔駛放兩個爐 (微波爐 & 焗爐 ) 喺屋企,慳好多位呀!

    回覆刪除
  6. 你好不好意思 ,打攪你 .我剛剛也買了這部爐 .因為我是個入廚和烘焙新手,什麼都不懂 ,從你的 Blog 得知你是入廚和烘焙高手 ,所以想請教你關於使用這爐 . 這爐 跟爐 附有玻璃盤 ,烤盤和烤架 ,想請問若我焗嘢時 不用跟爐 附有的烤盤而用其他盤 {eg : muffin 盤或圓形蛋糕盤 }. 哪焗嘢時盤應放在跟爐附有的 烤架上還是把跟爐 附有烤盤插入
    你好不好意思 ,打攪你 .我剛剛也買了這部爐 .因為我是個入廚和烘焙新手,什麼都不懂 ,從你的 Blog 得知你是入廚和烘焙高手 ,所以想請教你關於使用這爐 . 這爐 跟爐 附有玻璃盤 ,烤盤和烤架 ,想請問若我焗嘢時 不用跟爐 附有的烤盤而用其他盤 {eg : muffin 盤或圓形蛋糕盤 }. 哪焗嘢時盤應放在跟爐附有的 烤架上還是把跟爐 附有烤盤插入兩則插槽再把 {muffin 盤或圓形蛋糕盤 }放上烤盤上呢 ?
    真的不好意思 ,打攪你 希能回覆 Thanks
    [版主回覆03/25/2010 02:55:00]        首先要多謝妳咁誇獎我,但我其實都只不過係一名廚房初哥,乜都唔識 o架,並唔係你口中所講 嘅高手 !有機會大家多多交流。          講番個爐,咁就要睇 吓妳想焗 嘅食物個高度同 size 啦!我兩樣都試過,因為呢個爐好神奇,只容許烤盤放入一個高度,如果個容器比較高,又或者要焗全雞的話,咁就要改用烤架先夠位喇!否則一般都會用番個烤盤。不過有一點要注意,就係當妳發覺爐火容易將食物焗 燶時,就最好唔好用烤盤,改用烤架,因為距離爐頂遠 啲無咁易 燶 o架!!         希望幫到妳啦!

    回覆刪除
  7. 多謝你的回覆你解釋很祥細哦 ! 我會慢慢試試 .THANKS.
    [版主回覆03/29/2010 01:25:00]        唔駛客氣,預祝妳成功!

    回覆刪除