2009年3月18日星期三

姬松茸

        因為老豆未退休前識得有個住客喺新墟街市開藥材舖,所以好多時都會搭佢買啲藥材,噚日我老豆話俾我聽,個住客老闆話之前訂嘅姬松茸有靚貨返咗,叫佢出去拎,呢包就係喇:



        今次呢啲真係好靚,睇啲顏色唔係太過深,應該唔會好舊,同埋好大隻,隻隻都大過拇指 o架!


        我幾鍾意用姬松茸嚟煲湯,因為有陣好香濃嘅菇菌香味,除咗煲湯之外,仲可以用嚟炆餸,不過我就未試過,搵次試吓先。


1 則留言:

  1. 緊張大師-小女人2012年3月9日 上午8:16

    我勁鐘意所以好多時用來做餸......你有眼光
    [版主回覆03/30/2012 15:30:37]唉,馬死就要落地行,原本都唔駛煮飯,一下子要走入廚房,咩都唔識,咪要自己做功課,上網搵料之餘又請教吓blogger 囉!我咪又係只係識少少皮毛!
    [緊張大師-小女人回覆03/12/2012 08:57:03]我正想同你講不單可以煲湯架,炒同做豆漿窩都超好味,你真係懂好多,比我醒起多添喎
    [版主回覆03/10/2012 20:30:26]同道中人哦!我多數會用嚟煲湯,上次試過整頭抽炒雜菌,好食到呢……

    回覆刪除