2009年3月27日星期五

台北自遊行 (手信篇)

        收人哋手信就收得多喇,今次去台灣輪到我買番俾人啦。



        呢個係西門町一間滷水專門店,叫做「老天祿」,因為我即時買過嚟食,覺得味道唔錯,所以我同 Winnie 都買咗滷水海帶返嚟俾屋企人食,佢哋仲有滷水鴨舌、豆腐等等


 



        我諗你哋都認得呢兩樣嘢係喺邊度買啦!無錯,咪就係西門町果間「果風小舖」囉!呢,仲有安全套朱古力賣果間呢!


 



        呢包衛生巾綿花糖係買俾 Lily 嘅,因為佢係女仔嘛,實用啦!


 



        樽假「曼秀雷敦」就自己食嘅。我打開過嚟睇,聞到好香濃嘅榛子朱古力味,正!



        慢慢研究吓佢個說明同用法,勁抵死攪笑。     




        請留意第 5點「用法」,以我嘅經濟狀況,我就實唔可以用嚟敷面囉!


 



        胡椒餅咁好食,梗要買兩個返嚟做手信啦!一個俾阿馳同阿瑩試;一個就俾我老豆食。



        胡椒餅未切開時個 outlook


 



        呢包烏龍茶就係阿珊嘅指定手信,我同 Winnie其實係見佢價錢抵先買,港紙約$25,點知 Li Kien同阿珊都話「天仁」茶葉原來係屬於當地名牌,真係誤打誤撞 o架咋!


        跟住落嚟果四樣嘢都係喺南門市場買嘅。



        知唔知係咩嘅呢?係九層塔呀,即係泰國嘅金不換。喺香港都幾難買到,因為少人買,又易變壞,所以好多賣東南亞食品嘅舖頭都唔入貨。我知道喺台灣一定買到,因為台灣人好鍾意用佢嚟煮餸。


 



        大果個係芭樂,即係番石榴;而細果兩個就係棗子,係 Winnie 個台灣 friend請我哋食嘅。



        喺切件芭樂上灑上話梅粉寧捨好味,情況同灑鹽落西瓜一樣,吊起咗佢嘅清甜,呢招係喺士林夜市一個專賣水果街邊檔度學番嚟。


       



        唔好以為呢包係啲 "拆家" 帶嘅 "粉" 呀,我係正人君子,唔販毒 o架! 其實係包純杏仁粉,可以要嚟沖飲或者整蛋糕餅乾,維起港紙都係大約 $45,已經有一斤 (600g) 重喇,平過香港好多,勁抵!


 



        迷你鳳梨酥。原本係 Li Kien買嚟做手信先嘅,不過佢話即刻拆嚟大家試吓,食完覺得幾 OK,唔會太甜,又夠鬆,所以我哋每個人都有買嚟做手信。


       



        師大夜市時買嘅貼紙,原本係俾你貼喺台北地鐵嘅「悠遊通」上面,但原來 size同香港嘅「八達通」,甚至英國鐵路車票相同,所以咪買返嚟囉!一張送俾我學生軒軒嘅,另一張就俾我老豆。


 



        呢兩包麻糬就喺淡水老街買嘅,連埋迷你鳳梨酥一齊分俾媽咪幾個最熟嘅晨運 friends


 



        呢盒「台北犁記」鳳梨酥就係今次手信中嘅主打。之前其實 Winnie已經做哂 research,佢睇果本雜誌話,「犁記」鳳梨酥係最重果味、最少牛油味同價錢最合理嘅一隻,所以我試過之後就買咗兩盒,一盒就自己食啦,另一盒就梗係送俾乖學生 Louisa 啦!呢兩盒鳳梨酥應該係全場所有手信中最貴 o架喇,不過我覺得都物有所值。




        有興趣嘅朋友,有機會去台北玩果陣就跟住個地址去買啦!


        今次嘅台北自遊行能夠咁順利完成,實在要勞動到唔少人力,所以我想喺度多謝幾位重要人物:


        首先係 Louisa,雖然佢無份去玩,但佢就幫咗我4個最多,不但做中間人幫我哋接洽佢個做旅行社friend訂酒店、book 機票、買 package,仲私下以超荀價錢讓咗張 Asia Miles換機票俾我,臨出發前仲專登打電話俾我,問我 print好機票未、攪好證件未、駛唔駛幫我哋 "唱" 台幣等等,呢個學生真係唔話得,做我哋呢行其實都識到唔少 "大粒"、"猛料" 之人,但係一個咁好、咁無架子CEO就真係未見過囉!


        第 2個要多謝嘅就梗係老死 Winnie啦!佢唔單只做好哂 research、幫我plan好哂行程,仲幫我聯絡 Louisa攪酒店、機票,因為佢知我係個 "出門白癡",乜鬼都唔知,今次去旅行仲調番轉做我枝盲公竹 o添!


        跟住要多謝就係阿聰媽咪,因為原本佢淨係幫個仔 "唱" 台幣就得 o架喇,點知發現原來台幣唔係周圍都有得 "唱",我搵咗好幾間都無,於是我就搭阿聰叫佢媽咪幫我 "唱" 埋,點知後尾又要走多轉去幫 Winnie"唱"錢,累到伯母無端端走多幾轉去幫我哋 "唱" 台幣,真係唔好意思,所以我哋都夾份買番嘢送俾佢。


        第 4個就係 Gordon喇,佢原來喺我哋出發之前係好唔舒服,仲攪到去咗醫院急症室 o添 (我都係返到嚟香港佢話番俾我知我先知咋!佢話唔話俾我聽係唔想掃我哋興喎 ),但佢知道我哋第二日就出發去台灣,就算佢幾唔舒服都專登打電話俾我,叫我萬一喺台灣發生乜嘢突發事件需要人幫忙的話,就打電話 call佢個台灣 friend求救,佢都算唔話得喇。


        最後就係要多謝 Winnie個侄仔洛洛,慷慨咁借出佢嘅用餐較剪,有咗呢把較剪,我哋就可以試多好多唔同嘅小食 ( 特別係掃街果陣時 )。點解?因為無論食物大小,大至一塊大雞扒,細至一舊鳳梨酥,我哋都將佢剪開 4嚟 "分享",咁就每樣嘢都可以只係食少少,唔會食到飽哂,可以試多啲唔同款式嘛!


沒有留言:

發佈留言