2009年3月25日星期三

台北自遊行 (第二天) I

        第二朝我同 Winnie 一早起身,見阿聰都未 ready, 於是就約埋 Li Kien 先喺酒店附近睇定有無心水食肆去食早餐。 



        沿途就見到呢座咁歐陸式嘅建築,不過就唔知係咩嚟!影完相,我哋就繼續搵餐廳,Li Kien 就一路行一路睇番啲相。我同 Winnie 傾傾吓謁,突然聽到 Li Kien 慘叫地嗌咗一聲:「啊!」我哋就即刻睇吓發生咩事,原來佢 "中頭獎",俾個喺佢隔離行過嘅癲佬用個膠嗽口盅好大力咁 "扑" 咗個頭一吓,好彩冇流血咋!我哋兩個都叫佢快啲買番張彩票!


        Join埋阿聰之後,最終我喺「趙記菜肉餛飩大王」度食早餐。



        4碗分別係榨菜肉絲麵、酸辣湯、麻醬麵同炸醬麵。酸辣湯比起平時飲慣果種清淡;榨菜肉絲麵無乜特別;麻醬麵就幾有水準,好香芝麻同花生味,不過就太稠太濃,好似直接用花生醬撈麵咁!炸醬麵都 OK


 



        菜肉餛飩都好正!食完呢5大碗嘢,大家都非常滿足喇!


        食完早餐,第一站就去大陸書店睇書。因為我之前喺深圳書城都入咗唔少貨,加上呢度啲樂譜又唔係真係咁平,所以都無乜買到書,反而就買到本我想買好耐Prokofiev Sonata 全集。




        Prokofiev Sonata 同 Ravel Pavane,當然係鋼琴版啦!


        Li Kien 次次見到樂譜都好似唔駛錢咁,今次都唔例外,所以我哋就留低佢一個人喺度,等佢慢慢睇、慢慢買。我3個就分道揚鑣,各自各精彩。阿聰就繼續搜刮佢嘅心頭嗜,而我呢個又聾又啞嘅 "癈人" 就梗要 "癡" 實 Winnie啦!佢帶我去啲必到景點行吓、影吓相。



        途中我哋就見到呢座大廈外牆好特別,用寫有書法嘅玻璃舖切而成。


 



        去到凱格蘭大道,就梗係要影吓總統府啦!妳睇 Winnie部相機影張相出嚟幾 sharp!


 



        台灣銀行總行。


        行咗一陣,Winnie話又熱又口渴,不如過對面買咖啡飲囉!



        呢間金礦咖啡都幾靚、幾高級咁 o架!


 



        cake 睇落都唔錯呀!


 



        由於我哋無cafe 裡面坐,係 take away,所以仲俾埋個紙袋我哋拎走 o添!


 



        Winnie一路飲,不停咁讚杯凍 Expresso好香濃、好正!


 



        而我杯熱 Mocha 都唔錯呀!如果無記錯,杯咖啡應該係 $65台幣,即刻大約港紙 $16度,幾抵呀!隻杯又靚又硬淨,我仲帶埋返香港 o添!


 



        好喇,大家又集合一齊喇,跟住就去咗呢間買胡椒餅食。


 



        你睇,個餅裡頭有幾多餡!味道辣辣哋,熱辣辣食真係好正,唔怪得之阿蘇話友人要買五、六十個返香港做手信啦!果然名不虛傳。


沒有留言:

發佈留言