2009年3月26日星期四

台北自遊行 (第三天) II

        去完「中正紀念堂」之後,買完鳳梨酥,Winnie 就離我哋而去喇!皆因佢約咗佢個台灣 friend食飯呀。所以我哋三個就係無 "領隊兼導遊" 嘅情況下自己行街,自己搵食喇!哼,呢個領隊兼導遊真係失職啦,自己走咗去被人 "餵豬" 咁食!!(佢自己用個咁嘅形容詞咋 ) 



        嚟到台北,就梗係要去「台北 101」啦,就好似去大馬一定要影雙子塔咁囉!叫做到此一遊兼影張相留念嘛。



        「台北 101」個門口。


        3日時間話咁快就過喇,係時候去機場 check-in,準備飛返香港喇。



        由於機場客運新大樓果邊有個 Hello Kitty候機室,身為佢忠實 fans Winnie就梗係唔會錯過呢個機會啦!所以我哋就搭程無人駕駛嘅接駁電車過去新客運大樓。



        接駁電車個車廂。


 



        新客運大樓呢邊果然新好多、靚好多!




        大樓內都有好多綠化嘅裝飾。


 



        大樓樓上二樓食肆。


 



        仲有間老牌台灣店舖o添!


 



        依,點解無端端有個林柿人坐喺度上網嘅?哦,原來佢係機場內提供 FREE Wi-Fi service 公司嘅代言人嘅!林柿係佢哋品牌個 logo



        呢張大合照就結束咗我喺台北3日自遊行喇!但最終 Winnie 都無去到 Hello Kitty 候機室參觀,點解?等佢自己親自解釋啦,之前我都講過,我喺台灣係個 "癈人" 嘛,都唔知佢哋同啲職員喺度講緊乜,聽唔聽啲,淨係聽到一堆「@!%$#&*#」咋!( 你哋唔好以為佢喺度互相問候對方呀!)


        唏,仲未大結局 o架!仲有少少幕後花絮俾你哋睇,睇埋呢個 series最後一篇 blog啦!


沒有留言:

發佈留言