2009年3月27日星期五

甜酸青瓜

        星期一果日因為要準備整他他汁嘅關係,所以醃啲甜酸青瓜,今晚就唔駛煮就即刻有得食。



材料:
溫室青瓜


醃料:
白醋
砂糖
凍滾水


        青瓜洗乾淨後開邊去瓤、切成細段,灑上鹽醃數分鐘,迫出多餘水份,之後立即沖水,洗去所有鹽,最後用凍滾水沖一沖 ( 咁樣會衛生啲,食得安心啲 ),搾乾水份備用;將砂糖同白醋混合,直至所有糖完全溶解 (可加入少少熱水幫助溶糖 ),之後加入適量凍滾水拌勻,就可以放青瓜落去醃。


        最好醃多幾日,等佢可以入味啲。醃料嘅用量,可因應自己口味而調整,所以最好喺加入凍滾水後先試一試味,然後調出最合適自己口味嘅甜酸度。食用時可伴以英式芥辣,另有一番風味。


        青瓜記緊要去瓤,之後用鹽醃幾分鐘,過水後一定要搾乾水份,咁就一定會又爽又脆,今晚我食條條青瓜都脆到 "卜卜" 聲。


        記得細個果陣,去嚫舅母屋企食飯,好多時都會有碟酸青瓜炒雞柳,唔知點解,我由細到大都好記得果隻味道,好想再食番一模一樣嘅酸青瓜。記憶當中媽咪又好少煮呢個餸,所以今次反而有機會自己炮製,都好開心呀,因為果味道都好接近舅母整果啲呀!


沒有留言:

發佈留言