2009年3月24日星期二

吉列魚柳配他他汁

        今日特登整呢個吉列魚柳,都係因為想試吓個微波爐「健康油炸食品」功能,而呢個吉列魚柳就係說明書裡面demo菜式做法。



材料:
鯰魚柳
鮮麵包糠
麵粉
雞蛋
橄欖油


醃料:

胡椒粉
雞粉


        魚柳洗乾淨、瀝乾水,用抹手紙索乾水份後切件,加入調味料醃好備用。


        先將雞蛋打成蛋液,加入 2湯匙麵粉,再加入少少橄欖油拌勻成炸漿。將魚柳先蘸上炸漿,再撲上鮮麵包糠,之後排放好在烤盤上,放入焗爐,然後按制選擇自動烹調食譜中嘅「健康油炸食品」功能,咁就整好呢個魚柳喇!


        由於我係用鮮麵包糠去做,所以唔會太過深色,食時外面脆卜卜、裡面魚肉嫩滑,跟用明火油炸無分別,一樣咁掂!配埋自製他他汁一齊食仲正!


P.S.  製作鮮麵包糠:


        將白方包放入焗爐內稍為烘乾水份 ( 毋須焗到好似多士咁脆,表面稍為乾硬就得 ),跟住將麵包撕碎,放入攪拌機內打碎,便成為鮮麵包糠。


沒有留言:

發佈留言