2009年3月14日星期六

《莫扎特傳》VCD & Brahms "Works for Solo Piano" CD box set

        早前收到學生 Lianne 考 ATCL 嘅 result,今次佢成績好好,所以我都好開心,證明我冇睇錯,佢其實係有 potential 考高分,只不過係佢上次顧住考好個試入大學而無時間練琴啫。


        當我打電話俾佢,諗住通知佢成績出咗時,佢就死氣沉沉咁同我講:「我都知你做乜打電話俾我,但係我聽日要考試喎 (佢依家喺港大醫學院讀緊 ),咁樣會好影響我心情 o架!」咁我就同佢講:「我知,所以妳今晚就開心吓先啦!」佢估唔到我呢次打電話俾佢係報喜,以為我純粹叫佢考試前唔好緊張,要放鬆心情,我諗佢實係諗住自己呢次考試又 fail。之後我同佢講番個實情,佢啲語氣即刻 180度轉變,變得非常雀躍,佢仲記錯咗個 passing mark,以為自己今次考試合格之餘仲多 3分,但聽佢把聲已經好開心,但我同佢講:「咩呀,妳係咪計錯數呀,係合格多 13 分喎!」佢聽完之後就更加興奮,好似完全唔記得咗第二日要考試咁,即刻一洗頹風,變成隻開籠雀。


        我哋傾咗一陣之後,因為我唔想阻佢溫書,所以就約佢搵日俾番張 result slip 俾佢,於是就約咗兩星期後喺佢屋企樓下個商場同佢個工人交收。到咗果日,見到佢工人後,我就交封 result俾佢,之後就諗住走人,因為趕住過去老人中心度教唱歌,點知佢工人同我講:「呢袋嘢係小姐叫我拎俾你 o架!」我話:「依,有嘢俾我?」打開一睇,原來係一隻《莫扎特傳》VCD 同 Brahms "Works for Solo Piano"  CD box set,仲有一張 thank you card o添!唔怪得之早前佢無端端打電話俾我,問我鍾意邊個 composer 啦!




        我當然好開心啦,但開心唔係因為有禮物收,而係教琴教咗十幾年,都未試過有學生咁有心、咁尊重自己,所以我諗呢次係我近呢幾年嚟令我最開心嘅一件事,平時就多數只有勞氣同激氣,識得我耐嘅人都一定知道,難怪 Louisa 最近都同我講,佢話 Li Kien 都形容佢係我近排收到最乖、最好嘅學生!


        因為我有叫工人通知 Lianne 覆電話俾我,所以佢後尾都打番電話俾我,我當然即刻多謝佢啦,佢就話:「唔駛客氣,大家都識咗咁多年,你又 "不厭其煩" 咁教我彈琴,忍受我"sight-reading" ,哈哈!係呢,你鍾唔鍾意隻 CD呀?其實我都唔知買咩CD俾你好,但係見你以前考 ATCL都係揀 Brahms,所以我估你都應該鍾意 Brahms 嘅,不過唔知你原本有無呢套 CD。」我話:「我真係有套 Brahms CD o架,不過就唔同唱片公司,同埋裡面啲歌都唔係全部一樣,有好幾首重要作品我果套都無,所以我都好鍾意呀!」


       其實有好多時候,若果識得欣賞對方,即使係做一啲好細微嘅事或收到一好平凡、好普通嘅物件,你都會因此而好開心,覺得對方對自己好好。記得以前我同媽咪都有去搵一個師傅做推拿,因為佢真係幫到我哋,減輕咗唔少痛楚,所以我同媽咪每逢過時過節,都一定會買嘢送俾佢,當係多謝佢。坦白講,我哋都唔會買啲咩高級嘢、貴價嘢俾佢,而且佢都用慣靚嘢,收慣厚禮,佢未必會覺得我哋送俾佢嘢矜貴,只係表達對佢嘅一點心意。但估唔到有次佢同我媽咪講,佢其實都好開心,好欣賞每次我哋送俾佢嘢,佢話雖然可能只係一啲好普通嘅生果,但係佢唔係真係食果啲生果咁簡單,而係 "食" 我哋果份心意,雖然我哋家境唔算好好,但係有對佢果份心意,都會買俾佢,相比起佢另外一啲好 "有米" 嘅客,反而咁來一條毛都未送過俾佢,佢就覺得我哋好尊重佢,佢就覺得好開心,情況完全同我依家跟 Lianne 一模一樣,大家都彼此欣賞對方、珍惜對方!


沒有留言:

發佈留言