2009年3月25日星期三

川椒朱古力曲奇@曲奇四重奏 Cookies Quartet

        噚日因為 Louisa 車埋我去將軍澳墳場拜我阿爺阿嫲同表舅父,所以走個陣就自然會跟車落山啦!之後佢哋兩公婆話見有啲肚餓,而我又未食 lunch,所以就揸車去咗九龍城食嘢,順便去新三陽買上海米喎。


        食完 tea後,我見 Louisa成日都話唔知謝寧間餅店喺邊,於是我就話帶佢哋去。咁啱當我哋正想行入舖頭時,謝寧就啱匆匆忙忙咁跑入舖頭開工,於是就由老板娘親自招呼我哋,不過我想見 Tony Wong 多啲喎,話哂都係星級甜品師傅嘛!可以搭句嗲請教吓佢整餅同整蛋糕。


        我同 Louisa 睇緊揀咩餅時,突然俾我見到有隻川椒味曲奇,我即刻諗都唔駛諗就揀定呢款,梗係要揀啲特別啲 o架嘛!到 cashier俾錢時,謝寧聽到我同 Louisa講話專登買嚟試吓辣嘅曲奇係咩味時,佢就即時同我講:「係呀,呢隻係新口味嚟 o架,我哋依家都試驗緊,不如你去試食呀!」咁好,都已經俾錢買喇,佢都叫我哋試食,咁就梗係唔客氣啦!於是謝寧就夾咗件俾我同 Louisa試食。初時食落同普通朱古力曲奇無乜特別,但過咗十零秒後,條脷就開始 feel 到辣,仲有啲花椒嘅 "麻" 同 "痺",都幾過癮喎,不過 Louisa 就唔係咁鍾意,覺得怪怪哋,所以都係維持原判,買咗朱古力味同蝴蝶酥。



        包裝簡約,但個萬字夾好得,令成個 packing 格調提高哂!


 



        曲奇餅個真身。



 



        包裝袋個背面。


        本來諗住幫 Louisa俾埋錢請佢食,點知佢係都唔肯,原本已經 3袋放埋一齊,佢係要個 staff 拎番起佢果兩袋出嚟另外俾錢,咁都無辦法啦!可能佢見貴啩,所以佢唔想我出錢。返到上車佢就話其實都幾貴,我話係呀,不過佢講明用哂有機材料,同埋選用同類材料中算係 top grade 個啲。我呢包川椒曲奇就 $48 / 20塊,即 @$2.4,咁即刻算唔算貴呢?


        哋買呢 3 隻餅中,個 texture 最好食就係我果隻,Louisa都認同,可能係因為呢隻係最厚,所以食落最鬆化香脆。佢隻朱古力味就無乜驚喜,仲覺得有少少羶,至於隻蝴蝶酥就唔敢領教喇,因為多數都係勁甜同勁羶牛油味,所以俾唔到 comment。


        唔知有無機會見埋四重奏嘅另外三位老闆呢?


1 則留言:

  1. 之前好想去試,但而家唔多想食,可能太遠啦,咁岩去開果頭都會買細細包試下~
    你想見另外三個老闆就要隔幾日去一次喇~
    [版主回覆03/25/2009 15:30:00]        咁我可以幫你買 嚟試 吓,不過就先要同你夾 啱時間先,因為佢 嘅保存期只得一個禮拜度咋!         其實我 諗另外果三位 quartet members 係唔會出舖面,我都係妙想天開 啫!

    回覆刪除