2009年3月13日星期五

煙火腿蘑菇包 & 藍莓蛋糕忌廉包

        好耐都無去過山崎買麵包食喇,因為手上嘅 coupon月尾到期,所以今日經過市中心時就去咗市廣場間山崎買麵包,今日就揀咗煙火腿蘑菇包同藍莓蛋糕忌廉包。



        煙火腿蘑菇包係我經常會買嘅,因為啲煙火腿味道同蘑菇係好夾,加上麵包本身有少少甜味,特別好食,返到屋企之後再焗番熱嚟食,熱辣辣之外,麵包又焗到少少香脆,寧捨滋味。所以以前媽咪仲喺度時,我哋好多時都會買返屋企,沖杯咖啡,輕鬆方便就已經係一餐 lunch 或 tea


        至於個藍莓蛋糕忌廉包就係純粹 "搭單",因為煙火腿蘑菇包做緊特價,$14兩個,咁無理由同款買兩個 o架!所以就揀多另一款同樣特價包湊數。不過呢個藍莓蛋糕忌廉包就真係金玉其外 ( 雖不至於敗絮其中 ),睇到個款都幾特別、幾吸引,但原來切開後係 "空心老倌" 一名。



        你哋睇,成個包係空心 o架,餡都唔多啲,好彩個味道都仲尚算 OK啲吉士甜甜哋都幾香,唔會太過失望,不過就唔係好知邊 "忽" 係蛋糕囉!


1 則留言: