2009年3月17日星期二

朱古力又做 discount 喇

        今日原本去惠康睇吓有冇我想要嘢,點知搵唔到,如是就諗住走人啦,點知行到收銀櫃枱附近,見到啲朱古力又做特價,仲要係我平時食開果兩隻味道 Snickers,同埋我一直想試好耐Lindt Intense Orange Dark Chocolate咁緊係要入番啲貨啦!



        Snickers 隻隻味道都減到 $9.9兩件,不過我淨係食 Dark 同 Almond 口味,其實佢間唔中都會賣 $10兩件。不過隻 Lindt 就唔同喇,我之前一直都好想試呢隻橙味同辣椒味,不過早排通漲,"澎" 一聲就由 ~$19 加到 $28.9,嘩,咁貴,緊係唔會買嚟食啦,你估食咗會升仙咩!如果你話一食咗保證你一定去到西方,咁就貴一貴我都會買! 點知今日無端端俾我見到佢減到通漲前嘅價,咁咪買一排試吓囉!最衰無辣椒味,如果有又減價的話,我一定會買埋佢!


        咁就無端端又嘥錢買啲無謂嘢啦,最衰都係個朱古力層架擺咁近個收銀櫃枱啦!! ( 又姓賴喇! )  不過唔緊要啦,就當係俾學生激完之後,食番啲朱古力舒緩吓唔開心嘅情緒啦。


沒有留言:

發佈留言