2009年2月4日星期三

香蕉朱古力鬆餅 Banana & Chocolate Chips Muffin

        因為逢最期二晚教完 Louisa 兩母子之後,都會喺佢屋企食埋晚飯,所以朝早就比較得閒,於是噚日就試吓開爐焗蛋糕,話哂都叫做第一次,所以就揀咗個最簡單易做嘅 Muffin 入手。



        第一次焗蛋糕就梗係要孝敬媽咪啦!


        今次我整嘅朱古力香蕉 Muffin,個食譜係出自潘行莊編著嘅《夢幻朱古力》。



材料:
香蕉                4隻(壓爛)
牛油溶液        2/3 杯
雞蛋                1隻
雲喱拿香油    1/4 茶匙
麵粉                200克
糖                    100克
發粉                1湯匙
鹽                    少許
朱古力豆        1杯


以上材料份量可做 12個 Muffin


        先預熱焗爐至 200℃,將香蕉茸、牛油溶液、雞蛋同雲喱拿香油拌勻,之後篩入麵粉、糖、發粉同鹽,攪拌均勻後,再加埋朱古力豆,再次拌勻後就可以將麵糊倒落紙杯度,放入焗爐焗 20-25分鐘至熟,拎出嚟放喺放涼架上略為攤凍就可以食喇!



        依,點解我整果個好似無佢咁多裂紋嘅?


        因為呢次係第一次焗蛋糕,我怕唔係好識控制溫度,一係就唔熟,一係就焗咗,所以我另外整幾個細 size 做試驗。




        味道就一定唔會差得去邊 o架喇,不過蛋糕裡面就比較濕,但就唔係唔熟,同我平時買嚟食個啲有少少分別,唔知係因為用香蕉係會咁樣濕濕哋,定係我無用牛油,而用咗橄欖油,會有咁嘅分別,同埋個表面都比較乾,我諗下次我要整番個原味嚟試吓先得。其實我所用嘅份量全部都減半,唯獨是雞蛋無用半隻 (因為懶,唔想做分一半雞蛋呢個動作 ),唔知又會唔會因為咁而太過濕呢?另外,用一半份量整,理應做到 6Muffin,但係我覺得啲麵糊好似唔夠做囉,最多只做到 4 至 5個,唔通我買啲紙杯太大個!?


        題外話:噚晚Louisa 屋企食果餐晚飯真係好豐富,相信係我咁大個仔第一次有人煮餐咁 "豪" 嘅俾我食,佢話因為知道我去食飯,所以特別煮好。真係名符其實嘅海鮮餐,除咗碟菜之外,全部都係海鮮,有炸東星班、清蒸大花蟹 ( 我諗成隻蟹有我前臂咁長 )、頭抽炒中蝦同梅酒煮蜆。碟碟都係佢親自下廚整,唔係菲傭整 o架 ( 碟菜好似係菲傭炒 )!而且仲第一次食到上海米,仲好食過日本米呀!都唔係好貴,只賣 $8 斤,下次搭佢買返屋企煮。


沒有留言:

發佈留言