2009年2月16日星期一

做父母的苦心

  摘自《頭條新聞》


        做人父母真係唔易,除非你係唔錫自己啲仔女啦!


        我好記得,媽咪臨走前講咗一樣嘢俾我聽,令到我好內疚,因為佢明知對自己不利,都願意犧牲自己嚟成全我,佢話只要我好就無所謂。所以我都同阿聰講過,喺呢件事上面我真正體會到母愛嘅偉大、無私,無論我有幾錫媽咪,對佢有幾好,始終唔及佢為我付出咁多,好慚愧!


1 則留言:

  1. 分2天"咪"哂你的網誌,你每次提到你媽咪,都令我諗起我和我媽咪的片段。做人父母,是不求回報和付出的,這是我成為別人的媽咪後,有更深的體會。
    [版主回覆03/01/2009 00:17:00]         二安,好多謝妳咁支持我,"咪"哂我每篇網誌。
            坦白講,其實到依家我都未完全放低哂我媽咪,因為同佢相處 咗三十幾年,真係無可能一下子完全忘記。
            雖然我唔係人 哋父母,但 我都好清楚知道 「做人父母,是不求回報和付出的」道理,因為媽咪臨走前同我講番一 啲 嘢,係我 諗 都無 諗 過佢會為 咗 我而願意犧牲自己,所以我都同我個 friend 講,我真真正正感受得到母 愛 嘅 偉大。

    回覆刪除