2009年2月22日星期日

日式咖喱蔬果

        早前喺書店 "打書釘" 時,隨手拎起歐陽應霽本《 快煮慢食  —  十八分鐘味覺小宇宙 嚟睇,揭到一頁係教整日式咖喱,於是好奇咁望多兩望,睇吓佢用嘅材料同我平時用嘅同唔同。點知一睇,果然又有得著,佢除咗用一般水果之外,仲用咗新鮮菠蘿同提子乾,於是就令我諗起雪櫃果包提子乾。其實包提子乾係我老豆之前用嚟浸酒用剩嘅,擺喺度好耐都無用到,都唔知點處理好,反正好耐都無煮過日式咖喱喇,就跟 "阿齋" 個做法去煮啦!



材料:
蘋果
南瓜
薯仔
紅蘿蔔
白洋蔥
紫洋蔥
提子乾
罐頭菠蘿


調味料:


日式咖喱磚



        我平時多數係用 S&B 嘅咖喱磚 (辛口 ),因為好味


 



        未加咖喱磚落去之前,原本啲顏色好靚 o架!


        蘋果批皮後去蒂、去核;南瓜去皮、去瓤;薯仔、紅蘿蔔刨皮;洋蔥去衣;提子乾預先浸水至軟身;罐頭菠蘿要瀝乾水份,而浸住菠蘿嘅糖水就留用。做好預備功夫後,將所有材料切丁備用。


        燒熱油,先爆香洋蔥,炒到有些微軟身就盛起;跟住就爆一爆紅蘿蔔、南瓜同薯仔,先盛起南瓜同薯仔,留番紅蘿蔔喺鑊度,之後加入水,冚蓋煮到 5成熟時,就將南瓜同薯仔回鑊一齊煮腍。當三樣材料都煮腍之後,就加埋啲洋蔥、蘋果、南瓜、提子乾同菠蘿落鑊一齊煮,呢個時候順便加埋鹽、糖落去調味,兜兩兜後就加埋咖喱磚,當咖喱磚開始煮溶時,鑊內嘅水份會即刻變到好稠,甚至會黏底,所以記得加埋罐菠蘿糖水落去,再煮多約 5分鐘,咁就 OK 啦!


 


P.S.    - 我自己就用罐頭菠蘿代替新鮮菠蘿。


           - 切好蘋果同薯仔如果唔係即刻煮,最好先浸入鹽水內,以免氧化變色。


           - 南瓜千祈唔好太早落,因為佢係最快煮熟嘅,煮得太耐就會溶哂!


           - 煮日式咖喱嘅最佳配搭係蘋果。


        


2 則留言:

  1. 真係未食過咖哩蘋果呀....唔知點O既味呢?
    [版主回覆02/23/2009 11:54:00]   蘋果同日式咖喱係 perfect match 嚟 o架!有 啲 咖喱磚個包裝盒面幅相都係擺 咗好多蘋果 喺 度呀!

    回覆刪除
  2. 我都未食過咖喱加蘋果呀,等我都要試吓.
    [版主回覆03/10/2009 00:36:00]        乜原來咁多人都未試過用蘋果煮日式咖喱 o架,你一定要試 吓喇!
            我記得好似最近「大快樂」( 唔記得係邊間喇 ) 賣廣告都有標榜用蘋果煮咖喱豬排 o架 噃!?

    回覆刪除