2009年2月7日星期六

Lindt Chocolate


        首先喺呢度同明仔講聲多謝,因為佢星期三晚MSN 度話俾我聽屈臣氏Lindt 朱古力減到好平,$8.8 減到 $5,所以我第二日就去睇,點知行過幾間都掃清哂,得番啲牛奶朱古力,後尾發現原來 Market Place by Jason 都係賣 $10 兩排,於是就買咗兩排啦,之後再喺第二間屈臣氏度買多 4 排其他味道。因為我知道 Market Place by Jason 其實即係 "高檔" 惠康,所以我就八卦走去惠康睇吓有無做特價,果然都係賣 $10 兩排,我留意咗好耐,發覺原來呢幾間大型連鎖店係會跟住其他舖做特價爭生意嘅!


1 則留言:

  1. 個85%唔好就咁食呀,好苦架,用佢整餅就岩喇
    快d整蛋糕啦
    [版主回覆02/09/2009 23:57:00]        吓,乜 85% 係好苦 o架?好彩你講聲俾我聽 啫,不過整餅之前我都會試少少,睇 吓係咪好似 啲中藥咁苦先!         我 諗住個薄荷味都試用 嚟整蛋糕,睇 吓整完個製成品有無薄荷味。
            Thank you very much!!

    回覆刪除