2009年2月19日星期四

泰國腰果餅 & 日本蜜柑


        噚日又係去馬鞍山度教 Louisa同 Arthur,教緊 Louisa 樂理時,佢拎咗盒腰果餅出嚟食,我食過都真係幾好食噃,佢話佢識得有個 friend做 tourist guide去泰國時買俾佢嘅,佢個 friend仲話,每次都例必幫個阿婆買一箱返嚟,因為果個阿婆好得意 o架,每日都一定要食三粒,唔食嘅話就會唔舒服,仲要入院 o添啊!所以要長期有存貨喺屋企。我聽完之後仲好衰咁笑咗好耐,覺得好攪笑,我同 Louisa講,乜咁似醫生開藥嘅:每日一次,每次三粒,哈哈! 



        睇落個樣唔係太吸引,但食落口真係好好食 o架!


 


        後來我發現原來個盒係原裝,唔係 Louisa用自己嘅盒裝住,我就好奇咁問佢:「依,咁呢個盒咪應該係密氣囉!」本來諗住叫佢食完唔好掉咗個盒,留番俾我,點知我都未開口,佢就話:「你啱呀,咁你連埋啲餅成盒攞返屋企啦,我俾個盒新嘅你。」我當然唔要啦,攪到好似開口問佢嚟食咁,因為我最主要都係想要個密實盒啫,但佢話個 friend咗好多俾佢,唔緊要,你攞走啦!咁我就又再次多謝喇。       


        教完之後就例牌喺佢哋度食埋晚飯先至走,噚日 "家姐" 都嚟埋一齊食 o添,好熱鬧!食完飯,Louisa就拎啲生果出嚟食,當然梗係又阿蘇介紹果間九龍城專賣日本水果,24小時營業嘅生果舖度買 o架啦!其實我之前都食唔少佢買嘅呢啲高級日本水果,有車厘子、柑同李,當然個個都價值不菲,車厘子約幾百蚊一磅,柑就二三十蚊一個,至於梨就六七十蚊一個。不過貴還貴,其實都物有所值,事關當你一食落口便知龍與鳳,非同凡響:車厘子非常大粒、非常爽甜,佢哋形容為好似食緊蘋果仔咁;柑就最明顯,唔單止甜,仲非常軟熟,真係一啲渣都無 o架!之於日本梨就好似韓國豐水梨咁,不過當然更加甜,更加爽脆。Louisa 話俾我聽,有次佢喺公司無嘢做,住揸車去九龍城買啲水果返嚟同啲同事一齊食,點知咁啱佢又無咁多錢喺身,於是就問同事借住先:「我依家去買水果返嚟食,邊個可以借住錢俾我先呀?」


其中一個同事就好快咁話:「我有 $100,妳拎住去先啦!」


Louisa答:「$100夠鬼咩,起碼都二三千蚊啦!」


當堂全場人嘩然:「妳買咩水果呀,要買成二三千蚊!?」


        好彩其中一人有咁多錢喺身,到買嚟,唔駛幾耐,"含" 一聲就已經食哂,之後都異口同聲咁話,唔怪得之要咁貴囉!Louisa仲話依家班友仔被佢 train 到把嘴好尖,試過一次都係喺果間生果店度買啲稍為次一級嘅車厘子,擺喺度完全無人食,但所謂次一級都要成百蚊磅 o架!所以自此之後,佢哋公司班同事就成立咗一個專門要嚟買生果基金,名為「生果金」,係 no limit  o架喎,所以個個都輪住嚟 "領生果金"


        食完生果之後,Louisa 就即刻再打電話去間生果舖,睇吓有無佢想要嘅生果,當知道有之後,就立即同 Frankie 一齊揸車去買,順便車埋我同 "家姐" 到附近轉車返屋企。到咗九龍城之後,我同家姐都跟埋一齊落車,入去間生果店見識一吓,見到有個全場最貴嘅水果  —  西瓜,盛惠 $8888,真係睇到眼都突 !!!但其實只不過係夾硬將個西瓜種到幾何圖形,甚至人樣之嘛,我覺得一啲都唔值。買完哂嘢,Louisa 又送咗個日本蜜柑俾我食:



        個蜜柑色澤好靚,仲好墜手 o添,一定好多汁 o架喇!


 



        連啲柑肉都特別鮮橙色,唔似平時食開果帶白色。


 


        其實呢個蜜柑都已經非常好食,只不過比起上次果種就遜色咗少少。我俾咗半邊我老豆試,佢一食落口都話好甜、好好食,但我話俾佢聽,依個已經唔係最好食,我曾經食過一個仲甜過佢,而且一啲渣都無,唔係誇張,真係好似食緊豆腐咁樣,我咁大個仔都未食過橘科類水果係一啲渣都無 o架!今次呢個相比起上次果個就差啲,因為帶少少酸,同埋有少少渣,本來 Louisa都想買番上次果隻,不過賣哂,要遲幾日先有貨返,咁就唯有 "粗粗" 啃住呢隻先啦!


        題外話:Louisa話成日都見到阿蘇個司機揸車嚟買生果,佢真係有米,唔怪得之佢喺有線電視個「一粒鐘真人蘇」節目度都講,佢 BBQ 一次都洗成 $3000 囉!


沒有留言:

發佈留言