2009年2月20日星期五

McCafe Capuccino


        見到我呢個 cheap 精又去浦 McCafe,唔駛問就梗係又有 coupon 啦!今次我 order 嘅係 Capuccino,無論個 look 定係味道都好似之前試過Mochaccino,唯一唔同嘅係少咗份朱古力味。今次我醒目喇,唔落糖就咁飲,一來驚好似上次噉甜都嘔泡,二來我另外喺美心買咗個朱古力撻食,所以唔駛要太甜喇,反而咁樣感覺都幾好,幾清醇。


        我始終覺得佢個 Mlogo整得好靚,當個 waiter送到杯咖啡埋嚟,放枱面之後,隔離個兩個師奶即刻話:「依,都幾靚,幾過癮喎!」


1 則留言:

  1. 我都想講,個M字真係整得好,好似賣廣告既相咁
    你知啦,好多時相片與實物不附架嘛,今次唔錯喎!
    [版主回覆02/24/2009 15:45:00]        係呀,真係整到同廣告個杯無乜分別 o架!          " 好多時相片與實物不附架嘛 " 你睇我 "雪山包" 個篇 blog 就係一個最好例子!

    回覆刪除