2009年2月16日星期一

煙肉粟米焗薯


材料:
焗薯
煙肉
粟米粒


調味料:
千島醬
香草
黑椒碎


        將焗薯徹底清洗乾淨,因為個皮都可以食,我自己就用牙刷洗刷,之後用抹手紙抹乾水份,喺兩側用刀輕輕切一刀,跟住就用叉喺面輕輕拮窿,方便疏氣;煙肉預先放白鑊內炒香;將煙肉、粟米粒及調味料拌勻備用。


        焗薯放入微波爐後,我就用佢內置嘅 "電腦烹調設定及菜譜" 功能,選擇 "烤土豆" 後,就自動烹調,其實佢係結合咗微波、蒸氣同烤焗 3種功能,所以即使個薯仔無預先用水烚熟都唔會變得乾身,甚至烤燶,依然好濕潤。當焗到一半時間時,微波爐會響幾聲,屏幕顯示 "Turn Over",提醒你要翻轉焗另一面,真係招呼周到。


        焗薯熟透後,就沿住之前兩側嘅切口切開兩邊,並將中間部份薯肉挖空,但記得唔好挖太深,果薯皮會易爛,將挖出嘅薯肉壓成薯茸,加入之前準備好嘅煙肉粟米千島醬拌勻後,再釀番入去薯皮度,喺表面灑上香草,放入微波爐,今次選擇 "烤焗" 功能,用 180度火焗約 8分鐘就完成。



        味道調得啱好,煙肉香口、粟米香甜,加上千島醬酸酸哋,既醒胃、又唔滯,最正就係薯皮焗到脆卜卜,唔…… 超正!


1 則留言:

  1. 得麵包焗爐可以嗎?
    [版主回覆01/29/2010 22:31:00]        我 諗應該唔得喇,因為火力唔夠呀!就算用大焗爐好好難將佢焗熟 o架,因為實在太厚肉,好多時都會之前放水烚或用微波爐煮到半熟,之後先再用焗爐焗到乾身。

    回覆刪除