2009年2月10日星期二

肉桂焦糖蘋果蛋糕 Caramel Cinnamon & Apple Slices

    每逢初一、十五,我都會更換佛壇上用嚟供佛嘅水果,咁噚日就係十五,所以要換過啲新喇。之前用供佛嘅蘋果已經放喺度足足十五日,一定變得又腍又粉,唔慌好食啦!喺呢個時候,我通常都會用嚟煮餸,因為唔需要爽口嘛,但今日就例外,我為用焗爐做 "實驗" ,所以用佢嚟整蛋糕,而 "實驗品" 就係肉桂焦糖蘋果蛋糕喇。





    嘩,蛋糕面焗到金黃色,好靚啊!







    食譜係嚟自呢本《曲奇蛋糕 Cook得起》。


材料:
牛油 105克
砂糖 110克
雞蛋 2隻
麵粉 100克
泡打粉 1茶匙
蘋果 2個
肉桂粉 適量


    先將蘋果批皮、切粒;喺平底鑊內放入 20克牛油同 25克砂糖,將所有糖都煮溶後就加入蘋果,用慢火炒至蘋果完全吸收哂牛油同砂糖,並且變成金黃色,再灑上肉桂粉,拌勻備用。





 


    將剩低嘅牛油於室溫下放至軟身後,將佢壓成忌廉狀,跟住加入剩低果 85克糖落去,用拂蛋器打到變成奶白色。雞蛋拂打成蛋液後,分兩次加入牛油糖內,攪拌均勻後,將麵粉、自發粉篩入並攪勻,最後加一半焦糖蘋果落去撈勻,然後就可以倒麵糊入蛋糕模內,喺麵糊面頭舖埋剩低果一半焦糖蘋果,跟住灑上肉桂粉,就可以放入焗爐,用180℃火焗大約 30分鐘就完成。





    因為我個蛋糕焗盤比較大,所以啲麵糊撻喺底,焗出嘅蛋糕都比較扁!


    明仔果然無介紹錯喎,銀寶牛油真係無乜奶味,但焗出嘅蛋糕又好香呀!蛋糕好鬆軟,加上我本身好鍾意肉桂,所以我覺得呢個蛋糕幾好食,而且個蛋糕底仲焗到有少少脆 o添!


 


Note:
1. 放蘋果落焦糖度煮時要小心,因為溫度好高,加上蘋果有水份,一遇到油就彈到飛起,我隻手都燙嚫呀!


2. 整蛋糕最好用低筋麵粉,如果無嘅話,可以好似我咁加啲粟粉落去,因為粟粉可以降低筋性。我睇過書話個比例大約
    係 8 : 2,即 80克中筋麵粉就落 20克粟粉,夾埋總共100克粉。


3. 可能我唔係食得太甜啦,若果跟足食譜份量去做,我覺得甜過頭,真情好似食緊砂糖咁甜,所以糖嘅份量可以減少啲。


3 則留言:

  1. 見到你個蛋糕就知好好味呀! 我都想整呀!
    但有d問題想請教下呀!你係用低筋麵粉整定麵粉呀?
    還有你落左幾多分量既糖呀??不好意思問題多多!
    [版主回覆02/12/2009 00:46:00]        我係用中筋麵粉溝粟粉 o架,妳睇番附註第二點呀,我有講點解要咁做。至於砂糖我就跟足食譜落 85克,不過正如我所講,我覺得太過甜喇,如果妳都係唔食太甜,可以減少份量。         預祝妳成功!

    回覆刪除
  2. 多謝你祝福及教導下,我成功了 !
    但樣子就沒有你整得咁美了!
    thx!!
     
    [版主回覆02/23/2009 17:19:00]        首先恭喜哂妳先!有冇同個蛋糕影到 "寫真" 呢?咁個蛋糕好唔好味呀?
            教導?我完全唔咁認係老師囉,教音樂我就好有經驗 啫,教整蛋糕,我何得何能呢!我都只不過係一個烘焙初哥,係 blog度寫 嘢都只係想做個記錄,同埋與 blog友分享經驗及心得,我都成日去唔同 嘅 blog度參巧人 哋 嘅製作。當然,最直接 嘅方法就係經常請教我一位好有烘焙經驗 嘅朋友,佢又好好人,成日不厭其煩咁解答我 嘅疑難,如果妳有興趣的話,有時間妳都去睇 吓佢個 blog呀,佢整 啲蛋糕好有水準,賣相又靚,我其他朋友試過佢 嘅手勢都讚不絕口 o架!佢叫做「宇治」, 喺「我的 blog友」一欄已經有佢個 link 喇。         得閒大家交流 吓啦!

    回覆刪除
  3. 明天試下,我都好愛肉桂的味道

    回覆刪除