2009年2月12日星期四

西芹腰果炒魚柳

        星期一買咗棵西芹,用咗一半煲素西湯,留起咗一半今日用嚟炒魚柳。



材料:
西芹
腰果
白魚柳
尖青椒
蒜片
雞蛋
粟粉


醃料:


胡椒粉
即磨五色胡椒


調味料:


蠔油
紹酒
麻油


        西芹洗乾淨後切段備用;魚柳洗乾淨,用抹手紙索乾水份,之後加醃料醃好;腰果洗淨、用滾水煲幾分鐘,之後同樣用抹手紙索乾水份,然後炸至金黃色,而我就梗係用焗爐烘焗啦,唔駛落油嘛!青椒就洗乾淨,切去頭尾及內裡的核,之後切細段。


        雞蛋拂打成蛋液,將醃好魚柳先撲上粟粉,再蘸上蛋液,放平底鑊內,將兩面略為煎香,盛起備用。



       


        跟住爆香青椒同蒜片,贊少少酒,炒兩炒後先盛起青椒,蒜片留鑊內。落西芹兜炒,加少少水,冚鑊蓋煮到稍為軟身後,就可以將煎香嘅魚柳回鑊,並加入調味料,兜炒均勻之後,熄火,最後加埋腰果落去兜兩兜,就即刻盛起。


        記得熄火先落腰果,如果唔係啲腰果就會好快變腍,唔好食 o架喇!


沒有留言:

發佈留言