2009年2月9日星期一

齋鹵味 (齋鴨腎)

        元宵佳節,即係正月十五,所以又係我嘅齋期,今日我參考咗網上資料,學整咗一味我幾鍾意食嘅齋鹵味,就係齋鴨腎啦!



材料:
麵筋 (水筋)

調味料:
老抽
素沙茶醬
素雞粉
胡椒粉

冰糖   

- 麵筋洗乾淨,然後煲滾水,將麵筋放入汆水。

- 之後用抹手紙將麵筋水份索乾,放熱油內炸至金黃色,盛起瀝乾油份。

- 將所有調味料一齊落鑊,加水煮滾後就將炸好麵筋落鑊,冚上鑊蓋,用慢火煮至
  入味。
 
- 其間記得間中翻一翻,方便均勻上色同入味,煮至收汁即成。


我自己就放入焗爐焗代替炸,最好就係一路焗,
一路噴蒸氣,麵筋唔會太乾身。






其實我喺網上搵到幾個食譜都係用豆瓣醬,
不過我諗用沙茶醬嚟整應該仲惹味!


       



Notes
- 如果認為麵筋未夠入味或上色,但汁料已經差唔多煮乾的話,可以加適量熱水
  繼續煮 



3 則留言:

  1. 我好鐘意食齋鴨腎架, 但係自從屋企附近果間小齋舖執左之後我就冇得食啦, 原來要炸過d麵筋既,可惜我只得焗爐冇微波爐呀, 我又係唔想浪費咁多油, 所以都係唔可以自己整黎食呀>_<
    [版主回覆11/16/2009 17:17:00]         Hey J_C,講個好消息妳聽呀,其實妳都可以整到 o架!         我話就話用微波爐,但實情係我果個唔係一般微波爐,而係一個 多功能微波爐 嚟 o架!佢係結合 咗 焗爐、微波爐、烤爐同蒸爐於一身。至於佢個內置 "健康油炸食品" 功能,其實都只係焗爐加蒸氣,所以妳都可以用妳個焗爐試 吓 "炸" 麵筋,到見到覺得稍為乾時就打開爐門噴一噴水同翻一翻佢囉!

    回覆刪除
  2. 嘩!!!!簡直係GOOD NEWS呀~~~~ 多謝你既指導呀, 我會盡快試下整架啦, 等我成功左再POST出黎再話過你知呀下
    [版主回覆11/17/2009 00:09:00]        嘩,唔好話 "指導",我都係廚房初哥咋!得閒大家交流 吓 啦!         咁妳整 咗之後記得 post 出 嚟俾我見識啦!

    回覆刪除
  3. 我好想整齋鴨腎,d調味料要落幾多?
    [版主回覆01/18/2010 14:11:00]        我煮 餸 好少會計住調味料 嘅份量,係邊煮邊試味,調出最合自己 嘅 味道。所以點解我 啲 餸菜食譜唔打埋份量,因為唔同人有唔戚同口味呢!         你試 吓最後先落沙茶醬或辣椒醬呀,之後再用冰糖去中和鹹味,咁樣應該最穩陣。

    回覆刪除