2009年2月28日星期六

雙重朱古力腰果鬆餅 Double Chocolate Cashew Muffin

        聽朝就出發去台灣喇,係第一次同Winnie、阿聰、Li Kien 佢哋三個 friend 一齊去旅行,本來都嗌埋 Gordon 嘅,不過因為佢啱先搵到份新工做,唔通一返工就請假去旅行咩!所以佢就同唔到我哋一齊去玩喇!

        平時間中都會見到 Winnie,但阿聰同 Li Kien就少啲機會見到,難得我哋四個都係埋一齊,見今日教完琴又無乜特別嘢做,所以就整定muffin 俾佢哋做早餐 ( 因為聽朝 8:00am 機,我哋個個天都未光就要起身喇,一定唔會有 mood 食早餐啦,所以去到機場先食囉 ),順便當係新春後第一次見面禮。


都無諗過跟住個食譜做可以整出咁多份出嚟,所以除Winnie,
阿聰同 Li Kien之外,整多嘅就俾阿馳同阿盈
吓,當然唔少得我老豆果份啦。






唔知點解硬係果表面比較乾,同埋無人哋整果啲咁多裂紋嘅哩?






        其實之前搵食譜搵咗好耐都搵唔啱一個心水食譜,後尾明仔就推介咗獨角仙chocolate chips muffin 俾我,話好多網友整過都大讚好食,所以我都試吓跟佢個 recipe 吓先。不過我就將個食譜改咗少少嘢:

1.  原食譜係用白砂糖,但我見好多材料都係甜嘅,好似朱古力、金黃糖漿同蜜糖,如果再落埋砂糖,怕會甜過頭,所以就改咗用黃糖 ( brown sugar),一來無咁甜,二來味道又甘香啲。

2.  因為屋企無原味乳酪,所以就隨手咗杯芒果橙乳酪嚟整。

3.  食譜原本係用可可粉,但我就用咗 55% 朱古力,睇啲朱古力味會唔會比淨用可可粉香濃先

4.  因為我鍾意食果仁,所以我自己就加啲腰果碎落去整。

食譜參考自獨角仙嘅:朱古力鬆餅

        因為整得嚟都差唔多要食夜晚果餐,所以連我自己都無食過試味,食後感就遲啲連埋其他人comment 一齊番啦!

        過幾日去完旅行返嚟再見喇!

沒有留言:

發佈留言