2009年2月25日星期三

雪裡紅百合炒鮮腐皮

        今晚煮嘅第二道素菜同樣咁簡單、快手,所以今晚都幾輕鬆,不過準備功夫都唔少,仲耐過煮呀!



材料:
鮮腐皮
鮮白合
雪菜


調味料:

素鮑汁


        鮮腐皮用水輕輕沖洗,之後就將佢撕成細塊;鮮白合洗乾淨,將啡色唔靚部份切走;雪菜要預先浸水,大約 20 - 30分鐘到啦,咁可以減低鹹味,之後洗乾淨 ( 洗完之後會見到有沙沉底 ),用較剪將佢剪碎,再用糖醃約半日。


        燒熱油,先放雪菜落鑊炒香,跟住就加入腐皮,兜兩兜後就可以加埋百合,再放調味料,快手炒幾吓就可以上碟。記得落咗百合後就唔好炒太耐,因為要保持鮮百合爽脆,煮得太耐仲會溶鬼埋 o添呀!


        雪菜鮮味,鮮百合清甜爽口,加埋鮮腐皮嘅豆香,真係味覺多層次嘅享受。如果鍾意食辣嘅話,可以爆香雪菜嘅同時加埋紅椒粒一齊炒,但因為今晚另外果碟沙茶鮮菇豆腐已經係辣 o架啦,所以呢碟唔落紅椒 lu


沒有留言:

發佈留言