2009年2月24日星期二

豬膶瘦肉滾枸杞湯


材料:
枸杞
杞子
瘦肉
豬膶


醃料:


薑米
生抽
紹酒
粟粉


        枸杞葉摘下洗淨備用;杞子預先浸水後洗乾淨;瘦肉洗乾淨,用鹽、糖、生抽、粟粉醃好;豬膶用薑米同紹酒醃過可辟除血腥味。


        煲滾水,先放豬肉瘦肉落煲滾至出味,之後加入杞子滾兩滾,最後加埋枸杞,當菜灼熟後滾多陣就得喇。可能豬膶瘦肉落得多,估唔到啖湯會咁清甜,加埋枸杞獨有嘅香味,真係意想不到咁好!


        因為今晚我要煮豉椒味菜魷魚,所以要去豆腐檔買鹹酸菜,老闆娘見到我買咗枸杞,佢就主動同我講:「呢隻枸杞無咁好 o架,下次你買細葉、有 "勒" 果隻啦,功效好啲 o架!」


我答:「係咩?我唔知呀,我都係第一次買嚟滾湯咋!咁有咩唔好呢?」


老闆娘靜咗幾秒鐘,然後笑笑口對我講:「我都唔知呀,不過阿媽話俾我聽咋!」


        咁都有嘅!!??  枸杞有咩食療功效我就唔係太清楚喇,不過我就知豬膶補血,杞子明目,而杞子即係枸杞嘅果實,咁唔知會唔會有相同功效呢?


沒有留言:

發佈留言