2009年2月14日星期六

入爐紙杯

        星期四出去大角咀教琴前,專登提早出門口,到上海街行一趟,因為我記得之前同 Gordon 行經上海街時見到一間專賣不銹鋼用具嘅舖頭,我哋仲買咗個不銹鋼兜 o添!所以我想搵番呢間舖,吓會唔會有埋蛋糕模賣


        行吓行吓,行到近油麻地戲院附近,卒之見到有間專賣不銹鋼用具嘅舖頭喇,原來係間專賣烘焙用品嘅舖頭,仲俾我發現到荀嘢,呢兩筒入爐紙杯,每筒都只係賣 $10 咋,嘩,真係平到笑,有排用喇!!



        不過最攪笑嘅都係間舖頭原本係專賣砧板嘅,唔知點解無端端會賣埋烘焙用品呢!



        蛋糕模就反而無買到,因為有好多款式同 size 揀,又有固定模同活動模,我呢個初哥都唔知邊種好用,遲啲請教完明仔,問完佢意見先兩買過。


        買完之後,行出嚟無幾耐,又見到有幾間同類店舖,好奇咁望過去對面街,都有幾間舖都係賣烘焙用品,原來油麻地呢段上海街係烘焙用具店嘅集中地,下次預多少少時間慢慢行、慢慢睇、慢慢格價,呵呵!


沒有留言:

發佈留言