2009年2月14日星期六

燕麥方脆

        平時早餐多數會食麵包、蒸包、麥皮、或者煮個麵,但有時時間比較趕嘅時候,我就會食穀物早餐,貪佢夠快夠方便,倒出嚟、加盒鈣思寶就食得,非常方便。而喺咁多種穀物早餐中,我最鍾意就係呢隻桂格燕麥方脆。



        咁多間超市一向都賣開 $24.9 - $26.9,但早前喺百佳俾我見到呢隻孖裝,只賣 $47.9,即平均只係 $23.9 咋,仲有隻量杯送 o添!



        呢隻燕麥方脆真係好好食,好香脆,又唔會好似一般 cornflake 咁甜,健康好多,除咗加奶一齊食,仲可以就咁當零食嚟食,非常方便,包裝盒上都寫住可以即食 o架!



        因為我不嬲都唔飲奶,加上以前又未有鈣思寶,所以都無食穀物早餐嘅習慣,但係媽咪唔知點解會無端端買呢隻嘢俾我食呢,唔通佢都係睇到包裝盒上寫住可以唔加奶即食,所以就買俾我當做健康零食?


沒有留言:

發佈留言