2009年2月24日星期二

五穀健康麵包 & 芋頭雪山包

        之前喺報紙度剪咗幾張美心西餅買麵包 coupon,由於噚日係最後一日可以用 coupon,所以就買咗兩種麵包:五穀健康麵包 & 芋頭雪山包。



        睇見五穀健康麵包個 outlook 已經好吸



        包質鬆軟,仲有好多果仁喺入面 o添,包括有亞麻子、葵花籽同芝麻,所以覺得好有質感,好有果仁果種香口感,都 OK好食。



        至於雪山包就係美心西餅呢期嘅主打,睇落好吸引,真係好想食! 不過只係呢張 poster 影得靚咋,又或者係 "道具",到睇到真實個包樣時就好失望 lu!



        燈、燈、燈、凳,呢個就係 "傳說中" 芋頭雪山包個真身喇,係咪同張 poster 個樣差好遠呢!!



        裡面有嚿芋蓉餡 o架!


        雪山包個面皮其實係類似菠蘿皮或墨西哥皮之類物體,所以一定要烤番脆先至好食。之前其實已經食過流沙奶皇味,不過我個人就認為芋頭味好食啲,因為凡係整流沙餡都會落好多油去做,先至會做到流動嘅液態狀,所以係會好油膩,加上美心啲師傅 "落足本" 去整,所以鹹蛋黃味非常濃,對於鍾情清淡我就唔係咁 buy 囉!反而芋頭味比較清香啲。焗完之後外脆內軟,好有層次感,不過試過就算喇,都唔係真係咁吸引啫!可能我始終都係鍾情於歐陸麵包多過日式麵包啦。


沒有留言:

發佈留言